Majonnäs i huvudet

Så känns det just nu. Framförallt efter två veckor i Belgien, där de äter majonnäs till allt. Pommes, kyckling, i baguette, you name it.

Mmm, skagenbaguette i ugnen, fasen så gott.

Jaha, det är väl dags att dra mitt senaste livs historia. Jag kan ju börja med att berätta att jag fortfarande trivs i Arboga, även om jag bor mer i lastbilen än här. Jag ska efter detta året räkna ut hur många dagar jag spenderat på resande fot, jämfört med hur många jag har varit hemma. Ska bli intressant :)

Vi har ju precis kommit hem (2 dagar sedan) efter två veckor i Lummen, Belgien. Lummen är en sjukt stor tävlingsplats, med två gräsbanor och en sand/gräsbana. lägg till tre framridningsbanor på det, och över 1000 tältboxar, så kankse du förstår hur stort det var.
Vi var fyra stycken som åkte, jag, Stina, Sabina och Emma. Vi hade jätteroligt, det kändes framförallt bra att vi kom överens hela tiden. Annars blir det ju lite jobbigt, med tanke på att vi bodde ihop på en yta lika liten som ett normalstort badrum typ.
Trots katastrofalt mycket problem med el (att sova i 5grader inomhus är inte roligt) så trivdes jag bra. Jag träffade mycket nytt folk, dissade en eeeviiiil kille i baren, sjöng århundradets sämsta låtar hela dagarna och blev solbränd som en kräfta. Lyckad resa!

Åh, nu börjar hockeyn!! Håveeee blåååå!!

Imorgon åker vi till Henriksdal för en tvåveckorstävling. Då ska jag träffa Tosse, så jääävla nice!!

skriver mer imorgon, nu måste jag äta och se hockeyn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0