Vad spelar det för roll

om jag vill ha diiig, närä jag ändå aldrig får det jag vill ha?
Vad spelar det för roll om du förstår mig, om det ändå aldrig kan bli du och jag?
underbar låt :D


ÅÅÅÅÅÅ han friar i Idol, vad fiint... Och hon sa ja! Vad gulligt!

Gud vad mycket gammal fin musik jag kommit på ikväll :) Sitter och lyssnar nu, fredagsmys med mig själv!

Alltså Linn Eklund, vi måste diskutera en sak. Eddie är min. Så är det bara. Han tycker du är för omogen och fiser för mycket, det är mig han älskar och sjöng låten till! Varje gång han tittar in i kameran så sänder han blickar till MIG, det säger han när vi pratar innan varje uppträdande! Du måste ge upp din dröm om honom och dig nu, lilla hjärtat! Självklart kommer jag aldrig låta vårt förhållande komma emellan din och min vänskap, men du måste acceptera att han är min, och jag är hans.Fohevaah! ;)

nu ska jag ringa min äldre syster Caroline.

Ciao!




= SANT



Kommentarer
Postat av: Linn Eklund

Sanningen svider. jag får gifta mig med rabih istället (:

2009-10-30 @ 23:37:38
URL: http://linnpinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0