Maaaah, finally!

Haha, helt sjukt vilken abstinens man får om man inte har internet på ett tag.. Mitt har ju vart helt cp, men nu är det förhoppningsvist fixat :)

Idag har varit en bra dag, förutom smärtan i armen. Men jag tar den smällen, helt klart. Det är en fjärt i rymden med tanke på anledningen till vaccineringen. Är röd och svullen som fan, men det går nog över tills imorgon!

Läget med Y är oförändrat. Enough said. Jag pratar av mig med folk, det är skönt att vädra tankar..

Har mailat lite med en kvinna från DF, det känns spännande och roligt om det blir något! Jag känner mig mycket motiverad :) Ett stort projekt, men jag tror att det kan hjälpa många människor.

Imorgon är en oplanerad dag. Plugga och städa, det är det enda jag har tänkt göra. Men det dyker säkert upp andra grejer också, stallet kanske? Zingo är ju galen så det behövs nog haha! Försökte longera idag, men han hoppade mest runt och galopperade :P Gollegoll!

Hunden då? Ja, idag har hon betett sig som skit mot lillasyster, men hon skämdes tydligen massa efteråt, så det blir nog bra. Har inte tränat på några dagar, så jag hoppas på uppehåll imorgon så vi kan träna lite, hjärngympa är ett måste :)

Långt inlägg idag! Nu ska jag msna lite mer med Tosse, sen blir det sängen :)

" C, det där är lampan."






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0