Snacka om bortskämd

Jag tycker nu då att jag är döende, bara för att mamma väckte mig 07.15. Har data 0830, men måste ringa veterinären och fixa innan.. Herregud, hur klarar folk av att gå upp tidigt? Hur orkade JAG?
Sjukt lat blir man när man inte jobbar. Men vad fan, jag ska ju jobba heela sommaren, det borde väl räcka?! =P

Om åtta minuter öppnar veterinärens växel, Wilda är jättesvullen vid såret, så antagligen måste vi åka in så de får tömma det. Kul. Hoppas hon inte har ont iallafall =/

Dataprov idag. Håll tummarna, för denna gången är det jobbigt mycket grejer jag ska kunna. Ont i halsen har jag också.. Allt går emot mig..

Leka med Lotta och bebbe idag =)  Drömde inatt att Linda var med barn och att bebisen skulle heta Samuel, haha! Helt sjukt, vi stog och grät för att vi var så lyckliga! Äntligen skulle jag få en bror =P Sjukt..

Vad vill du? Vad vill jag? Vill vi samma sak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0