Pappors problem?

Detta är ju helt sanslöst. Han låser in sin dotter i en hemlig källare. Han sätter på henne. Hon föder sju barn. Som hon är halvsyster till. Han blir ju alltså sina barns morfar.
Den penis som skapade henne, förgjorde henne.

Hur fan kunde inte mamman förstå? hon måste ha vetat, men inte vågat säga något. Eller så var hon med på det?! Vem vet, inte du, vem vet, inte jag.

Scrollar ner på ABs hemsida. Kommer till en artikel om en flicka ( 17 år ) som blev kär i en brittisk soldat. Inget syndande, inget dejtande, bara känslor som aldrig fick utlopp. Men hennes pappa fick reda på att hon pratat med en utlänning( de bodde i London?! ), och dödade henne.

Citat ur AB:

- Jag skrek rakt ut och ropade på hennes bröder så att de kunde ta bort hennes pappa. Men när han berättade orsaken hjälpte de honom i stället för att rädda hennes liv, säger mamman Leila Hussein.

Pappan ställde sig på flickans hals tills hon kvävdes och högg henne flera gånger med en kniv.


När fan tar vansinnet slut?

Samtidigt som jag skriver detta sitter jag och myslyssnar på Connie Talbot, 6 år, då hon sjunger de ljuvligaste tonerna. Nu sjunger hon Imagine. Hon mår bra. Hon är glad, har en stöttande familj som inte låser in och våldför sig på henne, de dödar henne faktiskt inte heller. Lyckos henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0