Nytt år, nya bekymmer

Ja, då var det 2012 då. Inte mycket har förändrats. Jag är fortfarande arbetslös, vansinnig på allt som har med jobbsökande och a-kassa att göra..
Jag bor fortfarande med Niclas och KattKarin, livet rullar på som vanligt, fattiga men lyckliga i vår egen lilla värld :)
Såg att jag i förra inlägget lagt upp en bild på Zingo, fy vad jag saknar honom. Världens finaste <3
Körkortet funderar jag på att ge blanka faan i och köpa mig en cykel istället...
Lillasyster har inte klämt ur sig lilla bebis än, men snart så! 4 veckor kvar till bf!
Jimmy är inkörd, jag var med för första gången förra veckan, han är så duktig :)

det var den updaten det, får väl se hur lång tid det tar innan jag kommer åt en fungerande dator igen!

P.S Jag älskar och saknar dig i maaassooooor Anne-Lii <3

Kommentarer
Postat av: Anne-Lii

Jag älskar DIG i massor!!!!!!!!!!!!

o nu har din syster visst fått bebis =) o du har blivit moster!

2012-02-11 @ 15:11:32
URL: http://anneliihansson.bloggplatsen.se/
Postat av: Anne-Lii Hansson

Men flinfleflan. Ta dig tid o blogga EN gång i månaden iallafall....kom igen nu

2012-05-16 @ 22:40:07
URL: http://anneliihansson.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0