Nattkattfnatt

Min stora katt är störd. Varför vill hon leka nu? Varenda kväll tycker hon att det är jätteroligt att ha cp-ryck och hoppa runt. Oh lord.

Nu har jag gjort mig redo för sängen. Jag har suttit och kollat på tv och pratat massa med Cristelle/Christelle/Kristelle och hennes vän Cecilia, mycket trevliga människor! Vi har tittat på Rolandz och planerat kvällsaktiviteter :)
Har även träffat hennes hund, Nora, en 9månaders Rhodesian Ridgeback, tror ni man blir in lööööve eller? ;P

Jaja, dagen har varit okej. Har inte mått prima, men det känns bättre nu efter en kopp te och trevligt sällskap. Har hunnit med att longera Eva (Evolution H) och Amore, testa Loppan (Thelma) och Olle (Octavio) i skritten, allmänt fixat i stallet och sånt.
Imorgon måste jag leta reda på en sladdvinda och klippa åtminstone VD! Kanske jag hinner med Loppan också, det vore bra. Måste även longera Kamelia och nån mer, minns inte vem, och skritta ut på Lobelia <3  Fast det viktigaste på hela dagen är självklart att hinna pussa på Birdie.

Saknar min hund grymt mycket. Åh min älskade Tequila, mammas hjärtegull! Slänger in en bild på henne, bara för att.



A perfect match

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0