Legen..waitforit..dary!

Åh, I love it!

Idag har varit en bra dag, jag och Elise har jobbat som bara faan, både Christelle och Stina borta så vi har haft mycket fullt upp! Ändå lyckades vi vara klara 16.50 :)

Nu sitter jag i världens mest obekväma fåtölj och glor. Varför gör man en sån här fåtölj? Den är stenhård, som att sitta på golvet fast med ryggstöd. Why?


Det är helt stört, jag sitter och funderar på vad det är för dag idag. Blir väl så när man jobbar 7 dagar i veckan, enda skillnaden mellan vardag och helg är ju sen när tävlingarna kommer igång. Längtar, men har samtidigt lite panik över detta. Kommer jag klara det? Det är ju sjukligt mycket att hålla reda på, packa, fixa och massa människor att försöka komma ihåg också. Första tävlingen ska vi ha med fem hästar. FEM! Hoppas jag itne är ensam då. Tänk om jag gör massa fel? Det får man ju inte göra. Det går ju bra här hemma, jag fixar ju hästarna varje dag, och kan fixa inför träning, men tävling är ju en helt annan sak. Oh, the stress.

Jag är hungrig igen. Jag åt för typ en timme sen. Vad ska jag äta nu?

Babaj.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Tror du kommer klara tävlingarna galant! 5 hästar är ju inte så många heller, det klarar du lätt även om du är själv! Jag klarade hålla koll på 9 hästar och 5 hingstar på tävling, det är stressigt men om du tänker fram en rutin och schema så är det inga som helst problem!

Det tror jag du kommer klara helt utmärkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0