Effektiva Josefine

Ooh, jag har varit så duktig nu. Städat rummet och gjort värsta mys :)
Att jag sen gick och satte mig i soffan där jag varken känner lukten av doftljusen eller ser all mysig belysning osv är ju en annan sak ^^

Bra dag idag, vädret har varit underbart, så underbart att vi gick på promenad i 45 minuter :) Så nu är Jimmy trött, det tar på krafterna att hoppa i snön med de små benen. IDag kommer R & A hem igen, ska faktiskt bli galet skönt att slippa torka kiss haha! Men han är ju väldigt mysig ibland också, så jag får väl erkänna att jag kanske kommer sakna honom lite, men bara lite.

Longering och lite ridning stog på schemat idag. Hästarna är sjukt pigga, så på eftermiddagen släppte vi dem i ridhuset en sväng, shit vad galna de var! Jag har lärt mig att Olle kanske inte är så osmidig ändå, trodde han skulle sparka sig själv på ryggen typ. Sen att han har noll koll badboll när han springer runt där, det kan ju inte han rå för ^^

Har även (förhoppningsvis) fixat biljetter till Zandwijk på nyår, då blir det party mina vänner! 40 euro kostar biljetten, då dricker man huuuuur mycket man vill :D Stackars Emma och Stina, de kommer få bära mig uppför trappen haha!

Nu sitter vi här och väntar på pizza delivery, galet gott! Borde fixa lite mysstämning här också, kanske tända lite ljus och sånt..

Saknar er där hemma i Sverige, men helt ärligt så skulle jag nog kunna stanna här fohhevvah. Holland är så bra, sverige är så... Trist.



Love, peace and ozonlagret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0