Saknaden bränner

Fy fasiken vad jag saknar. Åh jag mår dåligt av allt detta saknande.
Tror det är mycket därför som jag vill härifrån. Eller, jag vill inte härifrån föralltid, bara för ett litet tag. Bort från lastbilen typ. Vill träffa alla jag saknar så himla mycket.

Nu luktar det bränt också. Kanske får en majbrasa här inne. Vore ju irritersamt haha!

Dagen har gått bra. 9 starter, 7 samtidigt. Hurra. Ont i foten har jag, och hungrig är jag men vill inte äta pasta. Så jag har mulat godis istället. Så som grädde på moset blir jag fet också.
Men hästarna har varit duktiga iallafall :)

Jaha, nu ska man tydligen äta också.





Tyst. Tyst. Tyst. Tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0