Torra händer

Huu vad jag avskyr att ha det, men orkar inte resa mig ur soffan haha.

Ja, förra inlägget gjorde ju att telefonen gick varmt, både på gott och ont. Har tom drömt om det haha! Sjuk dröm, hoppas du inte känner så L ;P  Men jag tror ändå att det goda överträffade det onda, vi måste kämpa nu Elin!! och Sofie, vi vet var vi har varandra :)
Har dessutom fått en anonym kommentar på förra inlägget, vem är människan som inte kan stå för det den tycker? Eller vad är meningen? Jaja, jag får nog inga rynkor av det bekymret :)

Lillasyster svär som bara fan i telefonen haha :) söt hon är..

I helgen är det marken, och jag är opepp. Eller lite pepp, eftersom det ska bli sjukt roligt att Linda kommer :) Det blir nog trevligt, open mic i öltältet på söndag, livin' the dream, woohoo!

Linnis bloggar också, precis bredvid mig. Gollegollegolle.

PYggis är trött nu. Trött som en död fisk Det smakar sill i min mun. Linnis har en bil som heter Sillen. Jag vill ha körkort.


Efter natten i örebro ;) Efter natten i Örebro ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0