Through the dark, there is light.

Okej dag idag. Vaknade av telefonens vibration imorse, Carro ville att jag skulle gå med Björn en sväng.. Självklart gör jag det, mosters Bööönis!
Drog mig själv ur sängen, gick ut med Tequila som i en dvala, gick som en zombie med Big Bad Björn och åkte sen till Lådan.
Där handlades det tårtingredienser(jävla drygt ord) och tvättmedel. Tvättar idag, tårta på fredag =D

Umgåtts med mamma och pappa idag, inte samtidigt alltså. Herregud, det vill inte jag uppleva :P
Gick upp till pappa, sen gick vi och kastade pinne med los hundos, sen mötte jag syster vid tåget =)

Nu sitter jag här och lyssnar på B what U wanna B och junar.. "Vi sitter bara hääär, o dönar" haha ;D
Väntar på att Desperate Housewives ska börja =D Lovely..

Imorgon står detta på schemat;
Upp 0800 typ.
Fixa mig, äta frukost, ut med hunden.
1010-1130 layoutlektion. Sitter uppe i skolan tills jag inte orkar mer typ.
Äta.
Ut med hunden.
Till stallet?
Sola.
Promenad.
Fixa försäkring till hunden.
Säga upp lägenhet.


Det är inte så bara att plugga. Framförallt inte när man har djur och en mage att ta hand om :P

Time for some egg-eating!





Kommentarer
Postat av: Linnis

Gillabild.nu

2009-10-06 @ 18:33:40
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: annelii

säga upp lägenheten?? var inte den uppsagd redan? vart ska du bo nu då?

2009-10-06 @ 22:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0