Policeman, firefighter or a postman?

brr, kyligt idag.. Kanske skulle gå bort och lägga mig i solariet en stund, lite värme på min kalla kropp som bara värker.. Dags att göra det där testet nu kanske, för att få se om det är det vi tror? :S

Jaha, var upp till lc idag och gjorde 5 av 15 uppgifter, det ska nog gå fort det här :)
Inte världens roligaste kurs direkt, men eftersom den var så lätt (hittills) så går det bra!

Igår började Desperata, wohow! Åh vilket underbart program det är :D
Och ikväll börjar Greys, men innan det ska jag försöka duscha hunden tänkte jag. Dear someone, help me. Jag har badkar, några tips på hur jag ska få i klumpen? :P


Saknar dig, om du bara kunde ringa eller skicka ett sms.. Men vill jag verkligen det? Det kanske bara drar upp gamla "känslor" och då blir det kanske ännu jobbigare..Eller kan det bli det? Ibland vet jag varken ut eller in..

Hoppas på en tripp ner till småland snart, träffa folk och komma härifrån, om så bara över en dag.. Sen blir det ju även en resa till Falun inom en snar framtid förhoppningsvis :) Och kanske Solna, men det är ett stort kanske..

Fick papper från FH idag, åh vad peppad jag blir! :D Problemet blir ju bara hunden.. Men sådant löser sig alltid, framförallt om man verkligen vill något! Och detta vill jag verkligen! Tror jag..

Idag ska jag börja med "dagens svar". Jag har nämligen köpt en bok som heter Svarens bok - filmutgåvan. I den finns svaren på alla dina frågor. Jag kommer på måfå bläddra fram en sida, och sen skriva det svaret här.

Dagens svar;
Förlita dig på främlingars vänlighet.
Blanche Dubois: Linje Lusta




???
The future will give answers
???

Kommentarer
Postat av: Linnis

Man ska alltså lita på farbröder som vill ge en godis??

2009-10-07 @ 14:45:20
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: Lindex

Tjo!

För att bada hund i badkar;

Säg åt hund att gå i badkaret och bada sig...funkar inte det, använd klorin och få hunden att somna och lägg hunden i badkar och bada, akta så hunden inte drunknar... Passa på att klipp klor nu =)



För det andra.

Falun, är ju en så grymt bättre stad att det känns meningslöst att åka till någon annan stad, oavsett skäl.



Jag förlitar mig altid på främlingar, hur tror du annats jag skulle få ett ligg? =P hohoho

dessutom får man godis ;)

2009-10-07 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0