I just don't have the energy to go through this again

jag visste inte vad jag skulle ha för rubrik, och det där var den första meningen som poppade upp i mitt huvud. Fast jag känner nog lite så också. Jag vet inte om jag har nog med energi för att börja med detta igen. Jag sitter ju på ruta ett igen, och kommer inte riktigt till ruta två, för för att komma vidare måste jag bestämma och veta hur jag ska göra borta på typ ruta sju.. Invecklat, men så är det..

Jaha, maskerad igår, och jag bjöd på mig själv. Fast det får man göra, för helt ärligt så skiter jag i vad folk tycker nuförtiden, jag är trött på att vara på ett visst sätt (typ inte våga stå för vad jag tycker och inte kunna göra vad jag känner för) för att behaga andra, och inte väcka någon sorts uppmärksamhet mot mig.
Take me as I am, or leave me the hell alone.

I fredags var det lugnt, lekte med Linn och bakade och såg Idol, lovely! Kom dock hem rätt sent ändå, då vi fastnade på Ansans och pratade med den oerhört trevliga och proffessionella personalen ;)

Fan vad söta djur jag har! mammakatt ligger i sängen och sover, med öronen rakt ut, bebiskatterna ligger i hundsängen och sover i en liten hög, och kamphunden ligger här bredvid mig och gnäller i sömnen :)
Oh nu vaknade hunden och skällde till för att någon smäller i en dörr, duktig vakthund, be grannarna hålla käften! hahah!

på fredag blir det falun och träffa Linda, wööhöö! Cosy time!

Sen så fort jag får pengar ska jag träffa Lillan, fan vad roligt, saknar dig! Jag lovar att jag inte ska diskutera westernsadlar med dig, eller tro att du sover ;)

Ganska långt inlägg idag, men men.. Många tankar också!

Dagens svar:

Om ni bara rider vidare slipper vi bråk
Chris Adams: Sju vågade livet


Kommentarer
Postat av: Lilla

bra.. lr annars kan vi ju prata om det men bara du o jag hahah o ingen jocke inblandad.. lr annasr så rider vi i en.. haha

2009-10-18 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0