Don't look back in anger

Åh vad trött jag är på snor. Jag skulle nog kunna fylla upp en hel pool med mitt,och då snackar vi inte en liten barnplaskpool, här snackar vi the big size pool. Hostan är också ganska jobbig, men den blir bättre och bättre.

Jag har lite saker jag vill ta upp här idag.

1. Jag har seriöst börjat lyssna på Darin, utan tvång. Och jag gillar det. Konstigt, jag måste ha förändrats på något sätt.

2. Jag vill att ni håller tummarna att jag får svar på mitt engelskaprov denna vecka, och att det gått bra.

3. Imorgon ska jag ringa A-L på komvux för att läsa en 50p kurs, Layout. Hur intresserad är jag av det då? På en skala 1-10, -5. Men men, A trodde jag skulle klara den på typ tre dagar, så det blir nog bra. A woman's gotta do what a woman's gotta do.

4. Jag har en kattunge kvar som vill flytta till ett kärleksfullt hem om ett tag. En röd pojke, lite ljusare än vanligt, sjukligt social och framåt, namnet är Leopold. Hör av er!

5. Nu är det inte alls lång tid kvar tills Linda klämmer ur sig en söt liten Lindaniel! Spännande, wish you all the best!

6. "T", jag har också massa roliga minnen från de roliga roadtripsen vi gjort. Men jag har mognat och tänkt över det hela, och känner att jag mår lika bra utan dig som med dig. Just nu mår jag bättre.

7. Nu kommer en fråga till er få läsare. Jag vill att ni funderar på vilken er absolut bästa "chill-låt" är. En sorglig, glad, kärleksfull, mysig, fin, jobbig, whatever. Tänk ordentligt. Sen vill jag att ni kommenterar och berättar varför just den är så bra. Eller det kanske inte ens finns någon anledning, den kanske bara är det? Tell me.



Busbarnen!

Tequila och Björn leker =)

Kommentarer
Postat av: Linda M

hmm min chill låt är nog Todokanai Ai to Shitteita av Gackt =)funkar om man är arg, ledsen eller trött. Perfect och en snygg kille som sjunger e ju toppen med ;)

2009-10-04 @ 17:01:45
URL: http://reiningpassion.blogspot.com
Postat av: Svar Linda M

Haha, jag sökte på Gackt på spotify, fick upp en låt som hette ;gack,gack,gack, ich brauch ein Ei!

2009-10-04 @ 17:49:33
Postat av: Linnis

jag tror att det är it started wih a love affair! Minnen och njutning :)

2009-10-04 @ 21:55:08
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: Linda M

Haha... Jag tror inte Gackt finns med på spotify du får nog satsa på Youtube, det är en japansk snygg kille som sjunger mkt annorlunda. Jätte sorglig låt som också är stark, rekomenderar att du lånar ditt öra och lyssnar på den ;)

Du får tillbacks örat sedan =)

2009-10-04 @ 23:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0