Does your mother know?

Åh, vilka minnen ;)

Min hund. Tequila. Min hund Tequila. Min hund Tequila FISER NÅ FRUKTANSVÄRT! De låter också, inte såna vanliga hundfisar, nej nej, hon kör på hela paketet. Både ljud och stink.

Idag har jag ridit Zingo. Det gick bra, han var lite stel och mycket pigg, galoppen kändes ungefär som att sitta på ett speedat rådjur, men okej :) Han är ändå bäst!
Jag har även sett Björn kissa på Shakira idag, helt ärligt så har jag inte skrattat så mycket på väldigt länge.

plugget går bra, ska bara läsa igenom och fixa lite med första inlämningen imorgon, sen kan den skickas in! Vill börja på nästa eftersom jag ska leka med Lillan nästa vecka :D Om jag hittar hundvakt vill säga.. Men det löser sig nog!

Mitt öra kliar. Har ni tänkt på hur svårt det är att klia sig på örat? Det bara viker sig, och man får inte riktigt in det rätta rivet. Onödigt skrivet, jag vet.

Vet inte var jag lagt boken, så inget dagens svar. Tur att jag ska städa imorgon så jag hittar den haha ;)

Blir en underbar låttext istället, av min kära Lasse. Min helande tröst.

Ni reste mig upp 
och jag lämnar en börda därhän
i en främmande stad
nånting har sin början, men jag vet inte vad

kära vänner i ljus och i mörker
i växlande väster och öst
är ni alltid mitt hopp och min helande tröst
min helande tröst



How low can you go? Should be time to let go..



babe


Kommentarer
Postat av: Anonym

but I can dance with you honey! if you think thats funny!

2009-10-28 @ 09:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0