Clean up this place mr. dasE!

Åh, vad skönt att jag är klar med engelskan nu också, VG i kursen, sweet! Upp till AL imorgon och fixa med nästa kurs, se till att allt står rätt till :)

Har precis kommit hem från en långpromenad runt Finnhyttan, har även hunnit med att fixa det sista med tvätten innan Grannfejden. Känns som att denna måndag varit en givande måndag, aktiva Pygmén hell yeah!
Har hunnit med;
stallet, plugga, haft telemöte, tvättat sex maskiner, manglat alla lakan och handdukar, bytt sängkläder, diskat berget jag hade, sopat, träffat Lotta och Samuel, varit upp och släppt hundarna, gått promenad med Johanna och gått långpromenad med Linnis. Dessutom sov jag kl 11-13 typ :P

Gamla jävla pensionärer på grannfejden, de har alldeles för mycket tid över. De är helt osams över vattning av gräsmatta, lappar och en flaggjävel. Jävla griniga russin. De är gamla och sura och beter sig som barnungar.

Saknar dig!

Dagens svar:

När tänker du ha lite roligt?
Oscar: Omaka par


Älskling


***You raise me up***

Kommentarer
Postat av: Annelii

o pratat med mig har du hunnit med också =)

2009-10-19 @ 22:28:37
Postat av: carro

me like dasE

2009-10-20 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0