Kom änglar

Sitter på hasselvägen och lyssnar på Lasse, lovely!
Bussresan gick bra, åtminstone för mig. De andra i bussen kanske inte ser den som lika lyckad dock, eftersom min mun ville sjunga, men hjärnan inte kopplade att jag satt på en buss med andra människor, som antagligen inte ville höra mig skråla. Men det fick de. Stackars.

Drömde en sjukt hemsk dröm inatt. drömde att Tequila blev påkörd av ett tåg.. Huu, vill aldrig drömma det igen.
tequila är för övrigt hemma hos mamma och mår bra, skönt för henne att få vara ute mycket på gården :)
Saknar henne och katterna, men de klarar sig nog. Saknar även min dator som Carro har hand om, be careful with my life! :P

Inga planer för dagen, förutom att disken ska tas hand om. Vi får väl se, hoppas det inte kommer snö bara för då ligger jag risigt till hahah!

bloggar säkert mer senare eller imorgon..

Show me the feelings in your mind..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0