Inlägg nr 100!

Coolt :)

Jaha, jag har redan klarat av dagens måsten, vad ska man göra nu då? Har varit i stallet och till apoteket, inget mer planerat idag.. Tråkigt.. Kan jag inte bara få tag på boken så jag kan plugga?!

Idag är dag tre på dieten. Är redan hungrig, men kan inte äta lunch redan, för då blir jag stjärthungrig sen innan middagen. Måste vänta till kl 13 åtminstone.. Tror jag ska vila tills dess :P

Igår fick jag beröm av en nästan okänd kvinna för min hund. Hon har tydligen sett när vi tränat på baksidan, och hon hade tänkt "det är sådär det ska vara att ha hund". Fruktansvärt roligt att höra, man växer ganska mycket när man får cred för det man gör :) Det är ju ingen annan som ser hur duktig Quila är, vi är ju alltid själva när vi tränar..

Längtar efter så mycket nu, det ska bli så roligt ;D Mys? Hell yeah.

Vad fan, jag drog upp värmen på elementet och det blev kallare?! Jag fattar nada. Men det är väl ganska vanligt i min värld ;P

Nu ska jag läsa lite bloggar, sen vila :)

Bebis

Världens finaste bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0