GO ERIK!!

UUUUUUUUUUUUUUUT med Reza!!!

Hur kan han ens hänga löst? Både Reza och Tove är ju sämre än honom.

Min hund däremot, hon låter förjävla illa. Jag stänger snart ut henne i köket för jag orkar inte höra hennes förbannade gnäll. Konstant gnäll i flera timmar nu, och jag vetefan vad hon vill. vi har varit ute och hon har fått mat.. Tär på tålamodet ibland..

Pratade med Tosse idag, läääängtar så tills vi ses! Din hund kommer vara så trött :P (jag med)
Du, jag och vin, kan bli intressant ;)

Nu sitter nån ful jävla fjortis och storlipar i publiken också. Vad fan. Reza lipar hon med.

Nu avgörs det. Dununununuuu....
Blabb blabb blabb först..
Jag hör inte vad Reza säger.

Heja heja heja Erik! En halv miljon har röstat, det är pengar det!

Nudå.. Vem åker ut?

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Hurra! Fan vad skönt! Hejdå Reza, have a great life.

Martin Stenmark är förövrigt fett snygg. Fräääsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0