Enchiladas och nervositet

Det är ungefär vad min dag bestått av. Har även ( för ovanlighetens skull) druckit te hos lillasyster nu på kvällskvisten.

Var hundvakt åt Tarot med valpar idag, mysigt att umgås lite med Molly, det var alldeles för längesen! Ni ska bara veta hur fint hon målade mina naglar, fashion!
Dessutom hade jag sån tur att jag träffade mamma och Sven på vägen hem, så jag slapp gå hela vägen i regnet :)
Det gjorde jag ändå senare, fram och tillbaka till ica i iskallt regn, men hunden behövde ändå en promenad och jag behövde smör.

Imorgon är det dags. Eftersom inte en jävel sa vad de tyckte att jag ska göra beträffande förra ägarna, så valde jag att inte höra av mig. Om det är något så ringer jag då. Men jag hoppas, hoppas verkligen att det inte är något. Har inte jag haft nog med problem för ett tag framöver? Jo fan det har jag, nu ska den positiva tiden börja :)

Vad ska man hitta på med sitt liv? Vet ju på ett ungefär vad  jag vill bli, men vägen dit är lång. Jag har bestämt mig för att inte ha för höga krav på mig själv, utan ta ett steg i taget. Delmål is the shit.

Nu ska jag se klart reprisen av Grannfejden, sen göra mig iordning för sängen och en spänningsfylld förmiddag imorgon.

Vill även säga att jag saknar. Så många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0