En till röd död :(

mamma hade ringt fem ggr imorse, förstog genast att det var något fel så jag ringde upp asap.
"Nu har jag begravt din andra röda" säger hon och låter väldigt besviken.
Tänk, tänk, tänk.. BIRGER :( Han hade tydligen varit hängig igår, och imorse hade han legat på köksgolvet..

jag funderar helt ärligt på vad fan som är problemet. Everything I touch turns into.. Shit?
Jag hade sett massa fram emot att komma hem nu efter en relativt lugn tid här i S, men nu svider det, återigen, i ögonen av tårar och händerna skakar. Och stackars V har gått och väntat på katten i typ tio veckor, och när han väl var redo att flytta så går han bort.. Får hålla tummarna för min lilla svarta prinsessa.. Kanske skulle ge bort henne så hon har en chans att överleva..?

Gårdagen var lugn, det var ju NÅGON som åkte till Vreta istället för att umgås med oss :P
Dessutom ett bakverk som skulle till skolan idag, så hon skulle väl sova, och en homosexuell som inte hörde av sig. Så jag såg film och L sov :P

Nu ska vi åka till L's mormor, sen till MixxxxxxxIt och sen ska jag fara mot örebro..

Saknar Dig! Längtar tills vi ska ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0