Kl 18.33 kommer bakfyllan

Damn. Jag har lyckats hålla mig relativt fräsch, eller okej, kanske inte just fräsch men mindre blajig då, ända tills nu. Visst har jag varit seg osv, men nu jävlar smällde det till. Alla ljud är irriterande, alla ljusa skarpa färger ger mig huvudvärk, alla hastiga rörelser får mig att vilja spy. Ändå är jag så sjukt uttråkad. Och trött. Jag vill sova, sov trots allt bara typ 2,5 timme inatt, men somnar jag nu kommer jag vakna kl 23 och vara pigg igen. Huuu.

sjukt rolig kväll igår. Började här på en lugn och relativt städad förfest. Jag, Tosse, Karl, Lillan, Tess, Sandra, Claesson, Linkan och Basse chillade en stund, sen drog vi till värran. Åkte cab, satt gränsle över väggen / sidan / inte fan vet jag vad det heter, men ni fattar, och skreeek och sjööööng =) Värsta fina entrén.

Väl framme på värdshuset drog jag igång på riktigt. Pygmén drack bacardi breezer, öl, Redbull/vodka, mjölkdrink och tequila. Yeah. Träffade trevligt folk, umgicks, talade om för S att hon är bäääst, och sånt där bra som bara jag kan göra.
Dansade på stol, sjöng alldeles för högt och var allmänt lycklig.

Någon gång där strax efter stoldansen så insåg jag att värdshuset inte skulle ha öppet hela natten, och ställer mig därför och utropar så högt jag kan ; EFTERFEST HOS OOOOOOSS!! Natten var räddad.

Så vi drar hem till oss, väntar två minuter, sen väller folket in. Orkar inte rabbla upp alla, men det var trevligt folk =)
Dricker, sjunger visor, leker tingelingeling, tallar på varandra och juuunar. Vin spills, öl spills och misslyckade försök att elda sprit uppstår.

Minns inte allt i detalj, var iväg en sväng från själva centrum av festen, men när jag kom tillbaka blev det ett himla liv ;)

Overall en mycket lyckad kväll, känns så sjukt skönt att vara tillbaka i de gamla vanorna igen =)
Lägger upp lite bilder på hur tv-rummet såg ut imorse när vi kom ner. Stanken vi slogs av var outhärdlig.

















Nu döda mopedistjävel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0