Sminkad man

Idag var jag och Carro ute och drog en byragg, precis som vanligt. Då, helt plötsligt, hände något som itne är lika vanligt. Vi mötte en bil, typ pickup, och såg att mannen som körde var sminkad. Vi trodde självklart vi såg fel,  man tror ju gärna det bästa om folk.
Körde vidare, mötte honom nere vid Kopparbergsskolan typ. Vi mötte denna mystiska man ett flertal gånger, och slutligen började vi följa efter honom. Nyfikna som vi är så kollade vi upp registreringsnumret, det visade sig att han hade ett skumt efternamn och kom från Borlänge.
Efter ett par minuters förföljelse så parkerade han vid Ljusnarshallen( eller heter det kyrkbackshallen nu? ) och klev ur.
Beskrivning av varelsen:
Man
Ca 60 år gammal
Skallig, men en ring med långt stripigt hår runt huvudet
Tjock
SMINKAD
Och då menar jag inte att han bara täckt lite försiktigt, jag menar hela spackelpaketet. Läppstift, mascara, ögonskugga. What the?

Jaja, från äcklig man till god mat. Äntligen har grillen öppnat igen så jag kan få lite kebab i mig. Jag känner mig liksom tom om jag inte fått det på länge. Simon började snacka om att han inte vill gå ut på krogen med sin bror, för han tar sån tid på sig att täcka någon finne, efter detta slutade jag lyssna och koncentrerade mig på att fylla buken.

Ridit babe idag, han är bääääst =)

Ingen låttext idag heller, pallar inte det.

Kiss kiss, bang bang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0