Smärta

Helvete vad ont jag har idag. Svårt att beskriva känslan, men fy fan säger jag bara. hade ont i knäna redan igår kväll, och förstod nästan att det skulle bli såhär idag. Jag som hade tänkt rida, men det känns som en omöjlighet tyvärr.(Allt känns omöjligt idag.) Syster får åka ner istället, han skulle behöva komma ut =)

Nu har katten fisit också. Yeah.

Igår saknade jag dig. Alldeles för mycket för mitt eget bästa. Jag förstår mig inte på mig själv ibland, för idag känns allt okej igen. Jag hade nog en deppstund då när jag saknade dig.

Åh, jag skulle behöva vika ihop tvätten, diska och ta mig upp och handla. Det lär ju inte hända snarast.

Jaha, fredan den 13e är det också kom jag precis på. Hurra. Alla är borta, jobbar eller nåt sånt, så helgen blir ensam. Tråkigt? Skönt? I don't know.

Nu hör jag grannens telefon ringa. Fan vilken dålig ringsignal han har.
Nu skrattar han.

inget mer intressant, det gick från en välplanerad dag med ridning och promenad och städning, till en dag med sängliggande och pillerknaprande. Hu-fucking-rra.

Dagens låttext:
Anyone can make what I have built.
And better now
Anyone can find the same white pills.
It takes my pain away.

It's a lie.
A kiss with opened eyes.
And she's not breathing back.
Anything but bother me.
(It takes my pain away)
I can't let it bother me.

Anyone can see my every flaw.
It isn't hard.
Anyone can say they're above this all.
It takes my pain away.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0