Cannabistant

Tittar på ett program med en kvinna 40+ som testar marijuana och hasch och shit. Intressant att de i holland säljer det som om det vore te.

Var i skolan idag, bara jag och E där. Gjorde lite uppgifter med henne och fick med mig uppgift hem som ska vara klar nästa måndag. Ska skriva om narkotikapolitik inom EU. Passande med tanke på dagens tv.

JOSSAN KOMMER HEM I HELGEN!!!! JIIHHOOOOOOOO!!!
Då blir det pyjamasparty och shots snart =)

Nu är tanten galen.

Annars rätt lugnt. Smsade med J idag, hade nästan glömt hur trevlig människan är. Roligt att hålla kontakten =)
Synd att det inte är så med alla =/

Imorgon ska jag ta en promenad och laga någon mat med potatis. Kanske potatisgratäng med köttfärs i?

Thanks for the memories

Dagens låttext:
When the night falls on you
You don't know what to do
Nothing you confess
Could make me love you less
I'll stand by you
I'll stand by you
I won't let nobody hurt you'
I'll stand by you
So, if you're mad get mad
Don't hold it all inside
Come on and talk to me now
Hey, what you got to hide?
I get angry too
Well, I'm a lot like you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen! Här är ju jag =) Haha!

2009-03-24 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0