You're the right kind of wrong

Gissa vilken film jag och Linn såg ikväll? ;P Kan typ den filmen utantill, och jag blir lika kär i hans sätt att bjuda på sig själv och hans sätt att vara helt enkelt!

Idag har varit en okej dag. Fick iväg en inlämning, men vet inte om jag skrev den så som hon vill ha det, så jag väntar spänt på feedbacken. Har även diskat, lagat mat, städat lite, gosat med djuren och bara njutit av en bra dag helt enkelt.

Åh, nu är det inside igen, nu är de i Alaskas hårdaste fängelse :D Älskar såna här program! Jag vill ha såna mjukiskläder som fångarna har, de ser så sköna ut.. Undra om man kan köpa såna nånstans :P

Imorgon ser schemat ut såhär ungefär:
Ringa veterinären, hoppas på att få komma in imorgon.
Plugga, försöka få iväg två inlämningar
Fixa filmer + böcker till plugget
Åka till stallet, träna flyingeknoppar på Bambi och ta hand om pärlan.
Typ så.

Shit, en fånge står och slår på väggen, han har stått så i över tre timmar! Han har tydligen inte tagit sina mediciner, no shit! Han är helt galen! Han har brutit massa ben i händerna, men vägrar få hjälp så de får sätta fast honom i en tvångsstol. Fy fan för att jobba med sådana oberäkneliga människor.
"You can't argue with death". Shit, den här karln har misshandlat en kille i tre dagar, av och till! Och han fattar inte att han har gjort fel..

Jaja, nog talat om det.
Lillan verkar inte ringa upp, så nu blir det nog bedjävlen. Hohoho.



Världens finaste bebbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0