Yesterday, all my trouble seemed so far away

Sitter på tåget,denna gången hittade jag en plats med uttag, wöööhööö! Computer is my only friend.

Olles var ingen hit, ruggigt dåligt med folk. Träffade dock två människor utanför, varav den ena stog i en vattenpöl och tvättade skorna och den andra var krullhårig och kristen. Hoppas han inte var det på riktigt för jag var på mitt allra bästaste jävlas-med-allt-och-alla-humör :D
De två iallafall tipsade om nåt ställe som hette Slick eller nåt, så jag och Tosse bestämde oss för att check it out. Vi hittade aldrig Slick, men vi hittade guldstället Cavat! Massa folk, typ alla i vår ålder och på bästa partyhumör :D

Fräscht ställe, fräscht folk, tyvärr bara en toalett på damernas, vilket drev oss till vansinne! Musiken var bra, men framåt 01.30 så spelade de bara nån slags musik som bara folk som går på E kan uppskatta ordentligt. Uust, uust, uust, dunk, dunk, dunk, wio, wio, wio. Typ så. Men jag diggade stenhårt remixen på Halo, damn vad jag rockade till den.

Whyyy can't you seeee, you belong with meeee!!

Helgen har varit så lättande. På det mest underbara sätt. Jag vet itne om ni förstår mig, men jag vet att Tosse gör det. Det känns så skönt att kunna prata om allt igen, den vänskapen vi hade går liksom inte bara att kasta iväg som ett gammalt godispapper. (mmm, twix) Vi har gjort så mycket roligt, och jag vet att det kommer bli mer roliga, pinsamma, mysiga, galna upptåg.

Nu är det dags att läsa bloggar, se lite film och vila upp mig eftersom jag tydligen ska direkt till mormor och göra korv när jag kommer till kopparberg. Huvva, jag som tänkt krypa ner under täcket och krama mina älskade djur. Men lite släkt är alltid trevligt att träffa.

Kommentarer
Postat av: "Dj Tosse"

var grymt kul att ha dig här ;)

2009-12-06 @ 16:43:27
URL: http://www.nojesmix.com/vimmel/galleri/489

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0