Snormaskin

Det är vad jag känner mig som just nu. Skulle åka till örebro imorse, men jag var så full av snor så jag tog mig inte ur sängen. Nys, snyt, nys, host, snyt, host and so on...
Det måste ju finnas nåt vettigt man kan göra med snor? Bränsle?

Jaja, nu sitter jag här och tittar efter ett par nya ridbyxor, det måste man ju faktiskt ha till det stundande jobbet.
De ska vara billiga och snygga. Helst helskodda också. På Hööks hittade jag dessa:
249 kr   eller    349 kr

Från Börjes funderar jag på :
249 kr     eller    typ 300 kr     eller      278 kr


Personligen tror jag att jag gillar de sista bäst, de ser helt vanliga ut. Eller nr två, från Hööks, de är skitfina.
Skulle behöva en ny tunn jacka också, men det får bli ett senare problem. Kan ju inte gå runt med Danorajacka där :P

Nu ska jag hitta något att äta. Ikväll ska jag äta julkorv, fan så gott!

(Under den tid det tog att skriva inlägget har jag nyst fem gånger och snytit mig två. Gulligt va?!)

Kommentarer
Postat av: Linnea

uUmmer två från Hööks var snyggast!

2009-12-11 @ 14:54:13
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0