Linn med ståtrosa och flåsmun

Det är vad jag lyssnar på nu. Hon sitter och sjunger. Hur söt hon än är så vet jag inte om hennes sångförsök ursäktas. Vi skulle plugga idag, men det gick ungeför lika bra som mina påstådda försök till att packa.

Lillan sitter i Sörping och har tråkigt, stackars. Kan inte nån skänka henne lite pengar så hon kan komma hit?

Paradise hotel XL nu, om tio minuter börjar Beck. Wikawika.

Kanske blir Linde lite senare ikväll, får se vad big sis säger.. Var ju flera helger sen vi satt där och glodde ;P
Betyder det att jag har haft ett liv? Njaaee, inte så troligt. Det är nog en ren slump haha!

Funderar på nästa helg, lördagen rättare sagt. Vore ju roligt att genomföra idén, men vi får se vad som händer! Har ju trots allt aldrig gjort det här...

Nu blir det inget mer bloggande, time for some paradise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0