House of wax

Jävla film. Jag, Carro och Sofi skrek fan som galningar till filmen. Usla skådespelare, förutom typ världens snyggaste karl förstås, men filmen är fan otäck. Tyvärr ganska sådär irriterande, typ att de alltid springer uppför trappan, eller att de måste stå och ha ett "days-of-our-lives-moment" innan de gör något, så självklart hinner mördaren ifatt. Dessutom är mördaren alltid snabbare, bättre på att smyga och har röntgensyn. Men blödiga jag blir ju rädd av allt, så jag skrek.

Nu sitter jag här i soffan som vanligt. Borde fan döpa soffan, den förtjänar ett namn. Vi har trots allt gått igenom mycket ihop, och vi tycker mycket om varandra. Hm, undra vad den ska heta. Måste fundera på detta. Nu kan ju komma med förslag om ni vill.

Ikväll har inte hunden ätit. Fan ta henne om hon ska börja matvägra igen, hon blir ju att se förjävlig ut. Men hon kan glömma att få massa gott istället för det helt okej torrfodret hon får.

17e december nu då. Prick en vecka kvar till julafton, och jag har inte köpt en enda julklapp. Det kommer inte bli några köpta heller, det är svårt att handla med minus på kontot.

Fasen också, glömde ringa pappa idag, får se till att komma ihåg det imorgon.

Nu kissa, borsta tänderna och till sist bädda ner mig i min vingliga, men supersköna säng.



Bara för att Wilya är gullig.



Bara för att Wilexa gillar att mysa



Bara för att jag saknar dig så mycket att jag gråter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0