Faktorer, falukorv och frostskador

Turism är ett tråkigt bajsämne nu när man läser det på distans. Fan, jag mindes den kursen som rolig, men ack så fel jag hade. Men jag fick iordning tre uppgifter idag iallafall, dock är läraren ganska dryg så vi får väl se hur det går. Det jag tyckt att jag gjort asbra har jag fått G på, de jag varit mindre nöjd med har jag fått VG på?! Men nu kan jag bara få max G, så jag får väl hoppas på det :)

Maten som intagits idag var god. Korvstroganoff, billigt och bra!

Det är myyycket snö ute, underbart är det! Hunden älskar att leka i den, jag tycker det är skönt att det är lite ljusare utomhus och inte lerigt och hästen tycker det är roligt att springa i snön :)

Oj, nys! Aj min nacke!

Nu är det dags att hoppa in i duschen, sen promenad med lillasyster upp till pappa :)

Tänk så rätt man kan ha ;)

Over and out / PMH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0