Europa, here I come!

Idag har jag tagit ett stort steg på framtidens väg. Den 26e december flyttar jag. Inte så långt, men ändå, 9 mil kommer kännas så bra :)

Så det blir till att fira jul hemma, plugga röven av mig innan,( för jag tror inte jag kommer orka plugga när jag väl kommit dit) och packa. Måste hitta nånstans att ställa alla grejer också, lägenheten blir uppsagd imorgon!

Det känns så roligt, SL var så trevlig och jag tror det kommer funka riktigt bra, även om det är mycket jobb och ibland långa dagar. Resorna kommer jag bara uppskatta, fasiken så roligt att få komma ut och se nya ställen :)

Nu umgås med lillasyster, Emelie och Alwin!


Kommentarer
Postat av: Tosse

Fan v kul att du ska dit!

Jag kommer på besök, nångång iaf ;)

Hoppas verkligen att allt bli så bra som du hoppas!

2009-12-09 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0