Det finns en till!

Idag när vi åkte till örebro för att se bio (återkommer till den) så passade vi på att svänga förbi max och käka lite. När vi svänger in på parkeringen ser vi miraklet. Det finns en till. En exakt likadan golf! Samma färg tillochmed! Hur fränt är inte det? Så när ägarna till golf nr 2 gick ut från max så stannade de, sa "vad faan" och skrattade haha! Självklart brast vi alla ut i skratt och konstaterade att det måste vara ett mirakel.

Jaja, bion då. Paranormal activity. Har hört en del bra om den, och jag gillar ju skräckisar, fast jag blir så rädd att trosan nästan blir blöt. Den var sjukt långtråkig i början, så tråkig att Johanna somnade haha! Däremot resterande tid av filmen var jag ibland så rädd att jag inte vågade titta. VANSINNE! Gaah vad vi skrek och hoppade och hulkade.
Stackars kvinnan som satt bredvid, hon satt och höll för öronen haha!

Så filmen var okej, den var hemskt otäck, men det var ju meningen också!

Jaha, sen var det det där med att ta sig hem också. Lättare sagt än gjort när man åker i en golf 1a från 1984. (Inget ont mot golfen, jag älskar ju den men..) Vi står alltså parkerade mitt i örebro, och låset går inte att låsa upp. Fanns inte mycket annat att göra än att tvinga Johanna att krypa in genom bagageluckan och låsa upp! Hahahaha! Hur många tror ni stog i fönstren och skrattade åt oss? Jag tippar på alla.

Imorgon bär det av till Gävle, wiiiee! Längtar, ska bli aproligt. Datorn får följa med, så det kommer komma uppdateringar därifrån :)

Som ni ser är bloggen myycket finare nu, tack Ida för hjälpen!! Jag är ju inte så kompetent vad gäller koder och shit, så det är tur att man har vänner ibland :D

Time for some slapping. Sleeping, I mean.

Give me a surprise, I need it.




Trött liten bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0