Det är inte lätt när det är svårt

Nu ska jag beklaga mig igen. Jag måste verka som värsta depptjejen, men jag är så här.

Dagen har varit skit. Inte speciellt mycket dåligt som hänt, men allt har känts tusen gånger jobbigare idag än vad det gjorde igår. Har varit i stallet, Zingo hade cp-ryck. Skällde på honom, men fick dåligt samvete så då fick han godis också pussades vi istället. Han är världens bästa på att pussas. Han vet så väl när jag inte mår bra..

Efter stallet har jag mest legat i sängen, jag orkar inte bry mig om något idag. Har visserligen mailat på två jobb, det är ju bra, men det är så mycket som borde fixas men jag vet inte hur jag ska börja. Känns som att jag skulle vilja be någon göra allt åt mig. Jag pallar inte tänka på det.

Nu ringde lillasyster, vi ska plugga när jag har lagat mat. Lika bra det, jag kan inte sitta hemma själv för då tänker jag för mycket.

Förresten ser mitt hem ut som en pundarstuga nu. TVn står på golvet för Sven var här och hämtade byrån idag, och jag ska hämta den nya imorgon :P Katterna har ju roligt iallafall.

Fick ett sms innan, så jag ringde upp och diskuterade det som hänt. Det är bara en av er som kommer fatta det här, men jag hoppas, hoppas HOPPAS att jag inte kommer hamna i samma sits som dig. Gjort är gjort, men kan man inte få ha lite kul utan att ta konsekvenser ibland? Jag håller alla tummar för dig, och för mig. Vi kommer klara det här, you and me fohevah! Så typiskt att vi diskuterat precis denna händelse för bara några dagar sen :P

" No longer the wasted disco-girl you've been dreaming about"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0