Can´t forget to breathe slow

Andas Josefine, andas.
Jag har varit arg sen igår. Arg, besviken och så fruktansvärt ledsen och trött på allt. Men de jag pratat med om det hela säger att man får vara arg. Man får gråta. Man får ha funderingar på att bara dra, säga upp kontakten med 95 % av "vännerna" och lämna allt bakom sig. Börja om på nytt, och inte se bakåt någonting. Jag är så glad att jag har Linda M här ute, hon håller mig på fötter!

Jag har hittat en blogg som jag blivit beroende av. Gaybloggen.se! Lovely!

Jävla Linda E, skrämde mig nästan =P Sen kom jag på att jag faktiskt var duktig den kvällen =D

Snart kommer bebisarna också, roligt! Hoppas de blir att se ut som  Wilexa.. Förutom vindögdheten!
Wilda har jag gett bort till Backegårdens lantbruk, hon trivs så bra med att vara utomhus och leka massa. Nu finns ju inte Runken heller, så tur de har en lagårdskatt iallafall. ÅH, nu fick jag panik!! Hur ska jag kunna lämna henne? Och Wilhelm och Helmer? Och 322an? Och Brolle? PAAAAANIIIIIK! Jag vill inte, vill inte, vill inte...

Jaha, jobb imorgon. Kommer vara så himla långtråkigt, massa timmar mellan beställningarna.. Tur jag har Tequila =)

Nu smörgås, sen promenad med älsk, sen dusch, sen mys framför tvn. "Kom kramas" funkar alltid...

Lägger in lite random bilder från en underbar, men underlig sommar =)

Johan & Mark (Mössan)SalladPygmén herself


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0