Pyggis på paradisön

Då var man här igen.

Det mesta är som det brukar. Vin, hästar och småtjurighet.
Ny kusk i år, Linda, hon är rolig =)

har även hand om en häst, Sakira, som jag ska rida in och pyssla med i sommar.Skrittade runt lite på henne igår, skönt att hon är så pass hanterad att man slipper vara orolig för att hon itne sett en människa innan. Bilder kommer senare på min nya prinsessa.

Jobbat lite i stallet, hittat en helt underbar häst som jag vill ha, men tyvärr vill ju några andra weirdos också det. Weirdos med pengar. Hmm.

Jaha, vad mer har hänt?.. Var inne i stan och köpte två par nya skor i fredags =)

17 tatueringar + Pygmén = sant

Ring mig, nu är det dgas för Desperata Hemmafruar hos Sofie och Krikki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0