Äntligen visar de sitt rätta Jag

2-1 i matcher. Nu har de en chans. Mycket tack vare vår kära Stefan Liv. Fy fan vad skönt att slå dem på deras hemmaplan =)  HA!!

Gårdagen bestod som ni säkert förstår av hockey. Kvällens dryck var vin, snackset var chips, lakrits och nötter. Finfint.

Kan inte sluta irritera mig på vissa människor. Du skulle hjälpa mig med skolan, men vad fan hände? 100 p på 3 veckor? I mitt arsle. 
Ska jag behöva ta reda på allt själv? Är inte du den andra parten? Eller är det bara jag som har ansvaret för allt?

Men men, jag vet inte, jag kanske överreagerar. Men ska jag göra något, vill jag ha reda på om du ändrar mina uppgifter.

Linnis kan inte skriva ganska.

Snart ön. Längtar efter att komma igång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0